Medische Trainingstherapie

Wij bieden graag een volledig pakket fysiotherapeutische zorg aan. In de ruime oefenzaal van Fysio- en Manuele Therapie Kattenbroek kunt u terecht voor begeleide medische trainingstherapie. Bewegen is een belangrijk onderdeel in het voorkomen van pijnklachten. Wist u bijvoorbeeld dat een slechte conditie, overgewicht en een zitten beroep een risicofactor zijn voor het ontwikkelen van zowel rugpijn als nekpijn? Naast een verhoogd risico op nekpijn en rugpijn, herstellen mensen met een slechte algemene gezondheid minder goed en hebben een hogere kans op het ontwikkelen van chronische pijn. Dit wil niet zeggen dat de klacht nooit meer over kan gaan: om te herstellen moet er dan wel aandacht besteedt worden aan de algehele gezondheid! De reden voor het uitblijven van een goed herstel is voor iedereen anders. Wij helpen u graag bij de zoektocht naar een heldere diagnose, behandelplan op maat en uiteindelijk een duurzame oplossing.

Indien u aan het revalideren bent of een specifieke (chronische) aandoening heeft, wordt de medische training mogelijk vergoedt door uw zorgverzekering (zie: doelgroepentherapie). Als dit niet het geval is, kunt u hier de prijzen vinden van de abonnementen die wij aanbieden. We houden de kosten voor u natuurlijk graag zo laag mogelijk, vraag ons dus gerust wat voor u de beste optie is!

Fysio- en Manuele Therapie Kattenbroek medische trainingstherapie

Bewaren